Turite savo įmonę, tačiau pastebite, kad ne viskas klostosi taip, kaip norėtumėte? Galbūt priežasties neverta ieškoti toli – dažniausiai dėl nestabilaus įmonės darbo ir netvarkos būna kalta seniai netvarkyta, visiškai apleista buhalterija. Jeigu jums atrodo, kad ir jūsų įmonės atveju situacija yra panaši, tuomet mes galime jums pasiūlyti, kaip spręsti tokią problemą – šiuo metu yra net keli būdai.
- Galite pasisamdyti buhalterį. Be abejo, tai klasikinis šios problemos sprendimo būdas. Geras buhalteris pasirūpins, kad jūsų apleista buhalterija ir vėl gyvuotų ir įmonė galėtų sėkmingai tęsti savo darbą. Aišku, vienam žmogui susitvarkyti su visiškai apleista buhalterija yra didelis darbas, todėl nieko keisto, jeigu jūsų naujasis buhalteris pareikalaus pinigų už papildomas valandas ir šiek tiek užtruks, kol viską sutvarkys. Visgi, jeigu samdotės daug patirties turintį, profesionalų buhalterį, tai jūs turėtumėte būti tikrai patenkinti rezultatais. Tačiau, nepamirškite ir to, kad vieno buhalterio užteks tik nelabai didelėms įmonėms – jeigu jūsų įmonėje dirba daugiau nei 50 žmonių, tai jau gali būti, kad apleistos buhalterijos tvarkymas užtruks gana ilgai, nebent to imsis ne vienas, o bent keli žmonės.
- Profesionalių buhalterijos partnerių paieška. Pastaruoju metu vis populiarėja įmonės, kurios užsiima kitų įmonių buhalterija ir finansinėmis ataskaitomis. Tai reiškia, kad šios įmonės dirba kaip partneriai ir atsako už kitų įmonių buhalterijos reikalus. Tai yra gana patogus dalykas tuo atžvilgiu, kad jūs tiesiog mokate mokestį tai buhalterijos įmonei už visus tvarkomus dalykus ir jums nereikia specialiai samdytis darbuotojo – buhalterio, kuris tai darytų. Taigi, vienas iš privalumų yra tas, kad sutaupote nemažai pinigų. Tačiau, buhalterijos partneriai dabar populiarėja ir dėl daugybės kitokių priežasčių, kurias mes jums mėginsime paaiškinti.
Visų pirma, jeigu apleistos buhalterijos tvarkymas yra patikėtas profesionaliems buhalterijos partneriams, tai nuo šiol jūs galėsite kada tik norite pareikalauti ataskaitų, statistinių rodiklių ir kitų dalykų, kurie jums, kaip įmonės vadovui būtų svarbūs priimant naujus ir protingus sprendimus. Tai reiškia, kad bendradarbiavimas su tokia įmone kaip reikiant apmažina šansus, kad dar kada nors teks susidurti su apleista buhalterija. Kai vieną kartą pamatysite, kiek laiko kainuoja atstatyti buhalteriją, vargu ar norėsite dar kada nors ją taip apleisti, bet dirbant su profesionalių buhalterių komanda jums to ir nereikės patirti.
Negana to, buhalteriai atstovaus jūsų įmonę registruose, ruoš visus reikalingus dokumentus, kurie yra numatyti pagal įstatymus. Taigi, jums nereikės dėl šios srities rūpintis ir galėsite tiesiog daryti tai, ką darote geriausiai – vadovauti savo įmonei, rūpintis produkcija, ieškoti naujų partnerių ar klientų. Kai nuo galvos nukrenta tokia problema, darbas iš karto tampa sklandesnis – turbūt todėl, su buhalterijos partneriais dabar dirba ne tik didžiausios kompanijos, tačiau ir mažosios. Ne todėl, kad vieno pasamdyto buhalterio neužtektų, tačiau paprasčiausiai dėl kitų privalumų – gerokai mažesnės kainos, nemokamų konsultacijų ir mažiau rūpesčių.