Mokslas nuo neatmenamų laikų buvo svarbi gyvenimo dalis. Senovėje buvo mokomasi savarankiškai, iš vyresnių žmonių, knygų ir užrašų. Laikui bėgant atsirado pirmosios mokymo įstaigos ir bibliotekos, į kurias priimdavo ne visus norinčius. Senovės Romos laikais mokytis galėjo tik kilmingų šeimų jaunuoliai. Jie lankydavosi pas lektorius, skaitė knygas ir senoviškus rankraščius. Prabėgus dar daugiau laiko kūrėsi gimnazijos ir universitetai. Atsirado naujų mokslo krypčių ir pamokų. Pradžioje buvo mokomasi skaityti, rašyti, skaičiuoti. Vėliau, paūgėjus reikėjo kirsti filosofijos, biologijos ir teologijos mokslus. Daugelį dalykų reikėdavo mokytis mintinai, todėl mokiniai ir studentai privalėjo laikytis griežtos disciplinos.
Dabar mokslas prieinamas daugeliui. Net ir atsilikusiose, vargingose pasaulio šalyse kuriamos mokyklos, vedami užsiėmimai, kad žmonės išmoktų bent jau minimalius rašymo ir skaitymo pradmenis. Kitose pasaulio vietose, kur pažanga ir technologijų vystymasis karaliauja daugelį šimtamečių, mokslas stipriai pažengęs. Dabarties universitetai modernūs ir šiuolaikiški. Net ir mokyklos yra stipriai pasistūmėjusios technologijų srityje. Pamokose ir paskaitose naudojami nešiojamieji ir planšetiniai kompiuteriai, interaktyvios lentos, kitos skaitmeninės mokymo priemonės. Pažymių niekas neberašo į knygeles, visa informacija talpinama specialiose skaitmeninėse internetinėse programose. Informaciją apie paskaitas ir namų darbus galima sužinoti naudojantis išmaniuoju telefonu. Milžiniškos, dulkėmis ir senove kvepiančios bibliotekos tapo virtualiomis. Užsisakyti knygas trunka vos kelias sekundes, ir svariausia, tą padaryti galima net neišėjus iš namų.
Pats mokymosi procesas taip pat palengvėjo. Atsirado naujos skaitmeninės mokymo priemonės, kurias įsidiegus telefone ar nešiojamame kompiuteryje, galima mokytis namuose. Skaitmeninės mokymo priemonės — tai pagalbinės programos, skirtos pagilinti žinias, įgauti naujiems įgūdžiams. Tai gali būti įvairiausi žinynai, enciklopedijos, loginės užduotys, matematinės programos. Šiomis skaitmeninėmis mokymo programomis gali naudotis daugelis žmonių, todėl jos yra labai populiarios. Mokytis šių programų pagalba ne tik naudinga, bet ir smagu. Neretai, pateikiamos užduotys skatina kūrybingumą, reakciją, atidumą. Mokslas tobulėja kas dieną, todėl ateityje galime sulaukti dar įdomesnių naujovių.