SEO paslaugos ar Google adwords skelbimai?

Profesionalios SEO paslaugos vs Google adwords

Dvi paslaugos, kurios skirtos pasiekti didžiausios paieškos sistemos vartotojus. Natūralus klausimas kurį iš šių dviejų įrankių naudoti geriausia? Pirmiausia, reikia išsiaiškinti kokie kiekvieno reklamos įrankio pliusai ir minusai, kuo jie skiriasi. SEO paslaugos – tai internetinės svetainės iškėlimas „Google“ paieškos sistemoje. Kuomet atliekamos šios paslaugos internetinė iškeliama į pirmą organinės paieškos puslapį. Profesionalios SEO paslaugos (Bilger) yra ilgas procesas, kurio rezultatas – didelis tikslinių lankytojų srautas. Atliekant svetainės optimizacija galima pasirinkti daug raktažodžių, kurie ilgainiui atves papildomus lankytojus. Didelės internetinėms parduotuvėms atlikus vidinę SEO optimizacija, lankytojų srautas didėja kelis kartus. Taigi, SEO paslaugos kaip ir „Google Adwords“ skelbimai didina tikslinių lankytojų srautus, tačiau vienintelis šių paslaugų minusas – laikas. SEO nesukuria greito rezultato, tačiau ilgalaikėje skaitmeninės rinkodaros strategijoje, tai duoda apčiuopiamus, didelius rezultatus. „Google Adwords“ – skelbimai paieškos sistemoje. Skelbimai, kuriami nurodant raktažodžius pagal, kuriuos jie bus rodomi ir transliuojami tiek pirmose 4 pozicijose, tiek kituose paieškos sistemos puslapiuose. Skelbimo pozicijos priklauso nuo daug faktorių, tačiau vienas pagrindinių kaina, kurią galite mokėti už vieną paspaudimą. Kaip jau supratote, šio reklamos įrankio minusas – didelė kainą, tačiau pagrindinis pliusas operatyvumas. „Google“ skelbimus galite transliuoti kelių valandų bėgyje, pagal tūkstančius raktinių žodžių. Galimybė operatyviai generuoti didžiulius lankytojų srautus.

SEO (1)

SEO paslaugos ir jų pliusai

Kadangi atstovaujame SEO paslaugas teikiančių specialistų interesus, todėl išsamiau perteiksime pagrindinius šių paslaugų pliusus. SEO paslaugos kaip jau supratote gali iškelti internetinę parduotuvę, svetainę į paieškos sistemos TOP pozicijas. Pagrindinis šių paslaugų pliusas yra galimybė generuoti didelius lankytojų srautus už priimtiną kainą. Organinės paieškos TOP pozicijos generuoja daug tikslinių, pagrindinė problema, tik sukurti tinkamą SEO strategiją. Pradinėje projekto stadijoje netinkamai nustatyti raktiniai žodžiai gali pritraukti mažai tikslinių lankytojų. Kad praktikoje netektų susidurti su tokia situacija rekomenduotina neužsiimti paties raktažodžių paieška, o kreiptis į šios srities specialistus. Rinkoje gausu SEO agentūrų, kurios geba valdyti projektus ir iškelti juos itin konkurencingose rinkose.

SEO (2)

Nuo ko pradėti SEO?

Viename iš straipsnių esme plačiau kalbėję apie šios paslaugos subtilybes, todėl šiandien tik bendrai apžvelgsime nuo ko gi pradėti optimizavimo procesą. Kiekvienas SEO specialistas pirmiausia atlieka internetinės parduotuvės ar tinklapio analizavimo darbus. Kruopščiai ištiria, kokie darbai yra padaryti iki tol, kaip atrodo vizualinis projekto vaizdas, ar patogu lankytojams naudotis svetaine (ang. UX). Išsamiai atlikus SEO auditą galima keliauti prie kitų darbų. Sekantis darbų etapas paieškos sistemos ir SEO konkurentų analizė. Būtina pradinėje projekto stadijoje įvertinti su kokiais projektais reikės konkuruoti. SEO specialistai įvertina, kokias SEO strategijas naudoja kitos svetainės, kokie pliusai, kokie minusai. Atlikus analizavimo darbus sukuriama SEO strategija, nustatomi raktažodžiai ir pradedami darbai.

Patiko straipsnis? Tuomet patiks ir Bilger.lt