Tiems, kuriems prireikia reklamos, dažnai tenka neblogai pasukti galvą. Reklaminių plotų pasirinkimas toli gražu nėra labai paprastas dalykas. Ypač tada, kai įmonės biudžetas yra labai ribotas ir reklamos riziką norisi sumažinti iki minimumo. Kiekvienas išleistas euras turi atnešti klientą. Nieko keisto, jog tokiu atveju improvizacijų gali būti mažai. O reklaminiai plotai yra labai įvairūs. Vieni jų yra socialiniuose tinkluose, kiti interneto svetainėse, tuo tarpu treti tiesiog gatvėse ir pakelėse. Skirtumai tarp jų didžiuliai, ir kiekvieną kartą tenka gerai pasukti galvą, kur vis tik reklamuotis.
Ko gero nesuklysime pasakę, jog reklama internete šiais laikais yra pati populiariausią. Seniau buvome įpratę mirgančias reklamas matyti pagrinde naršydami po įvairius interneto puslapius. Vėliau reklama tapo įprasta paieškos rezultatų sraute. Dabar net ir socialiniuose tinkluose didelė dalis matomų įrašų yra reklaminiai. O kur į asmenines ar įmonės pašto dėžutes gaunami elektroniniai laiškai su vėl visokiausiais pasiūlymais. Tad reklaminiai plotai plyti išties įvairiose interneto erdvėse.
Kaip pasirinkti reklamą internete? Viskas priklauso ir nuo jūsų biudžeto, ir nuo poreikių, ir nišos, kurioje dirbate. Dirbant siaurose nišose ko gero labiausiai apsimoka savo reklamos vietą išsipirkti paieškos rezultatų sraute. Žmogus, ieškodamas konkretaus dalyko, pavyzdžiui dulkių siurblio, paieškos rezultatų puslapyje iš karto matys ir jūsų, prekiautojo dulkių siurbliais, reklamą. Savaime suprantama, jog tai bus labai tikslinis klientas. Tokia reklama nėra pati pigiausia, tačiau ji labai konkreti. Padedanti reklamą rodyti tik tikrai potencialiam klientui ir mokėti tik už tai.
Banerinė reklama įvairiuose interneto puslapiuose paprastai yra ženkliai pigesnė. Už tą pačia kainą ji pasiekia kur kas didesnius lankytojų srautus. Kita vertus, tie lankytojai toli gražu nėra tiksliniai. Tą nesunku pabandyti įsivaizduoti prisiminus ankstesnį pavyzdį. Koks procentas potencialių dulkių siurblių pirkėjų lankosi pramoginiame portale, kur ir patalpinta jūsų reklama? Tikriausiai kad tikrai labai mažas.
Tačiau internetas tai dar neviskas. Nereikia pamiršti, jog reklaminiai plotai sėkmingai egzistuoja ir gatvėse, parduotuvių vitrinose, pakelėse, ant pastatų gatvių sankryžose ir kitose viešosiose erdvėse. Čia reklamos specifika tuo pačiu ir panaši, ir stipriai kitokia nei internete. Žinoma, čia pasieksite didelį srautą pačių įvairiausių žmonių, dalis kurių galbūt internete net iš viso nesilanko. Jei tai jūsų auditorija – lauko reklamos plotai jums turėtų puikiai tikti.