Jei pradėjote verslą ir iki šiol niekuomet tuo nebuvo tekę užsiimti, turėsite labai daug klausimų, kuriuos reikės išspręsti, norint sulaukti kuo daugiau naujų klientų. Tačiau būtina pabrėžti, kad tikrai ne kiekvienas pradedantis verslininkas gali sau leisti didžiules ir nepamatuotas išlaidas. Įprastai visi verslo vystymo kaštai būna labai apriboti, nes norima visas užduotis įgyvendinti kuo pigiau ir efektyviau.
Dėl šios priežasties, lankstinukai gali būti ideali reklaminė priemonė, pranešanti jūsų potencialiems vartotojams apie patraukliausias akcijas, nedideles kainas, kokybiškas prekes, profesionalias paslaugas ir kitą svarbią informaciją. Jei pastebėtumėte didesnių bendrovių taikomą reklamos strategiją, suprastumėte, kad didelė dalis verslo atstovų visuomet įtraukia ir spausdintos reklamos platinimą.
Tai nėra brangus reklamos būdas. Tiesą sakant, lyginant apimtis, tai vienas iš pigiausių metodų, leidžiantis sukurti lojalių klientų ratą. Dažniausiai lankstinukai yra spausdinami didžiuliais kiekiais. Jų platinimui gali būti pasirenkamos labai įvairios vietos. Tai priklauso nuo konkrečios jūsų vykdomos veiklos ir jūsų potencialių klientų. Jei pastarieji renkasi prekybos centruose – platinkite būtent ten. Jei vis dėlto didžioji dalis jūsų tikslinės auditorijos yra senjorai, išbandykite lankstinukų platinimą į pašto dėžutes.
Žinoma, kad net ir ši reklamos priemonė reikalauja tinkamos strategijos pasirinkimo. Ką jau kalbėti apie tai, kad negalima pamiršti ir tobulo lankstinukų maketavimo. Šiais darbais turėtų pasirūpinti pasirinkta reklamos gamybos ir spausdinimo paslaugas teikianti bendrovė. Be abejo, nebent jūs esate tikri maketavimo ir grafinio dizaino specialistai – tuomet jums beliks pasinaudoti spausdinimo paslaugomis.
Kitu atveju, jei lankstinukų dizaino kūrime pakankamos patirties neturite, kur kas geriau kreiptis į šios srities profesionalus. Tokiu atveju ne tik sutaupysite daug laiko, bet ir žinosite, kad lankstinukai bus sukurti nepriekaištingai. Suprantama, kad prieš patvirtinant lankstinukų gamybos užsakymą, apgalvokite tai, ką norite pasiekti. O tuomet įvertinę savo tikslinės auditorijos poreikius ir atsižvelgę į jų skonį, minėtų paslaugų teikėjams pateikite kuo aiškesnę ir detalesnę informaciją. Kai turėsite atspausdintus lankstinukus, netruksite pastebėti, kokią didelę pridėtinę vertę jie gali sukurti.