Bene kiekvienos, sėkmingai savo veiklą Lietuvoje plėtojančios įmonės savininkui anksčiau ar vėliau kyla minčių apie produkcijos eksportą į užsienį. Verslo plėtra į užsienio rinkas naudinga ne tik dėl pardavimų (pelno) augimo, bet ir dėl naujos patirties, žinių ir gautų įgūdžių. Įmonės, sėkmingai eksportuojančios savo produkciją į užsienį, pasiekia dideles apyvartines sumas greičiau, nei prekiaujančios tik Lietuvos ribose. Tad jei nusprendėte plėsti savo verslą į užsienio rinkas, neabejotinai padarėte gerą sprendimą. Belieka tik apmąstyti tolimesnius veiksmus ir priimti teisingus sprendimus. Dalinamės keletu patarimų, skirtų norintiems pradėti produkcijos eksportą į užsienį.
- Dalyvavimas tarptautinėse parodose
Tiek priimdami sprendimą dėl rinkos pasirinkimo, tiek norėdami gauti daugiau informacijos apie konkurentus ir kitas aplinkybes, nevenkite dalyvauti tarptautinėse parodose. Tai puikus būdas ne tik pristatyti save ir savo produkciją, bet ir įvertinti aplinką, tendencijas ir konkurenciją.
- Produkcijos įvaizdžio analizė
Apmąstykite ar jūsų produkcija, ypač prekinio ženklo pavadinimas, jūsų įmonės internetinė svetainė yra tinkama užsienio rinkai. Lietuviški prekių ženklai užsienio pirkėjams kartais atrodo keistai ir sulaukia mažiau dėmesio negu pavadinimas, orientuotas į užsienio rinkas. Taip pat įsitikinkite, kad jūsų internetinėje svetainėje yra integruotas vertimas į užsienio kalbą. Tuomet informacija jūsų svetainėje bus prieinama visiems užsienio partneriams.
- Produkcijos gabenimo planavimas
Akivaizdu, kad produkcijos gabenimo klausimas yra vienas iš svarbiausių. Šias paslaugas teikiančios logistikos įmonės krovinius gabena bene į visas pasaulio šalis. Jei norite kad jūsų produkcija pasiektų užsienio pirkėjus saugiai, greitai, ir pervežimo paslaugų kaina būtų prieinama, logistikos įmonę rinkitės atsakingai. Viena iš lyderių šioje srityje yra „INGSTAD & CO“ įmonė. Apie šios kompanijos teikiamas logistikos paslaugas skaitykite internetinėje svetainėje ingstad.lt.