Kai kreditai internetu tampa kažkokia mūsų išsigelbėjimo galimybe, dažniausiai net nesusimąstome, kad atsidūrėme statistikoje. Mes esame statistiniai vienetai, kurie dėl vienokių ar kitokių priežasčių pasirinkome kredito pasirinkimą. Argi ne įdomu, į kokią grafą papuolame? Į kokią diagramos dalį, kur klausiame, kodėl pasirinkote greituosius kreditus? Arba – kaip juos radote? Yra keletas populiarių būdų žmonėms rasti kreditus ir kreditams rasti žmones.
Žmonės patys randa
Jeigu paklaustumėte žmogaus, kuriam neseniai gyvenimą palengvino kreditai internetu, kaip jis rado šį sprendimą, nemažai kas atsakytų, kad pats sugalvojo. Štai neseniai kreditą gavęs Petras sako, kad jam nieko per daug galvoti nereikėjo. „Tiesiog susidarė tokia situacija, kad buvo planų ir finansinių sunkumų, reikėjo staigiai gauti pinigų. Tada nusprendžiau pasinaudoti greitaisiais kreditais ir nuėjęs internete susiradau vieną teikėją, užpildžiau prašymus, paskui gavau pinigus“, – sako vyras. Paklaustas, iš kur jis sužinojo apie greitųjų kreditų galimybę, jis sako, kad net neprisimena, kada pirmą kartą išgirdo apie kreditus. „Man atrodo, gal iš giminių kažkas paėmė, tada. Šiaip pirmą kartą kai žmonės skolinosi, tai dar atrodė labai keista, kažkaip baisu, nepatikima. Bet paskui pamatai, kad vis daugiau žmonių atsiduria tokioje situacijoje, kada skolinasi, ir nieko blogo nenutinka. Tai ir pats tarsi galvoje tokį atsarginį variantą turėjau, kad jeigu kas nutiktų, galėčiau kažkiek pasiskolinti“, – prisimena Petras.
Daug daro reklama
Iš tiesų, aktyvi greitųjų kreditų reklamos kampanija pastaruosius 10 metų daro savo. Žmonės negali nieko nežinoti apie kreditus. Net jeigu ką nors ir pasiekia klaidinanti informacija, tą dieną, kai tau prireikia pinigų ir nutari skolintis, išsiaiškini iki galo, kas yra greitieji kreditai internetu, kaip jie teikiami, kokiomis sąlygomis ir pan. Ir visa tai galiausiai tampa labai logišku dalyku. Tau reikia pinigų, tu kreipiesi dėl kreditų, ir kitaip būti tiesiog negali. Tačiau reklama savo darbą tikrai dirba nuožmiai. Kreditai internetu nuo 18 metu būdavo reklamuojami seniau. Prie versijos, kad kreditai internetu nuo 19 metu būtų teikiami neprieita, nes realiai pagal įstatymus jie teikiami nuo 21 meto. Tačiau apskritai galiausiai su kreditais nutinka taip, kad visi apie juos žino, ir net neatsimena iš kur. Iš tiesų, išėjus į miestą iš savo namų, mus tiesiog apsupa tokia vizualinė informaciją ir mes matome stotelių stenduose, lauko reklamose, iškabose, troleibusuose, tentuose ir kitur reklamą. Toje reklamoje metai iš metų transliuojama ta pati žinutė – lengvai gaunama paskola reikiamu metu, kreditai internetu visa para. Žmonėms nori, nenori susiformuoja idėja apie tokios paslaugos egzistavimą ir tuo metu, kada paskolos iš tiesų reikia, galima kreiptis į bendroves ir ją gauti.
Telefoninis marketingas
Tačiau taip pat yra žmonių, kuriems greiti kreditai internetu suteikiami po to, kai paskambina telefoninio marketingo specialistai ir pasiūlo tokią paskolą pasiimti. Toks darbas yra tikrai sunkus, nes žmonėms turbūt dažnai padeda ragelį, pasiunčia juos kuo toliau ir pan. Nors ir sunkus, tačiau šis darbas kreditų bendrovėms suteikia pelno, kadangi pavyksta prikalbinti žmonių greitųjų kreditų suteikimui. Žinoma, jeigu žmogui nėra jokio poreikio skolintis, tai jis ir nesiskolina. Taigi, telefono rinkodara labiau siekia informuoti apie šią paslaugą. Tiesa, reklamose nėra meluojama. Kreditų įmonės siekia teisingai informuoti žmones apie pinigų gavimo ir grąžinimo sąlygas, kad nebūtų jokių nesusipratimų.