Ką veikia verslo konsultantai?

Jei norite pradėti savo verslą arba jau turite jį, tačiau norite plėstis ir norėtumėte patarimų, tuomet jums tikrai reikėtų kreiptis į specialistą. Patarimus ir savo įžvalgas jūsų verslui teikiantis specialistas vadinamas verslo konsultantu. Ir jums turbūt kyla klausimas, ką verslo konsultantas daro ir kuo jums padėtų verslo konsultacijos?

Verslo konsultacijos

Visų pirma, verslo konsultantas yra susipažinęs su daugeliu skirtingų verslo modelių, todėl puikiai supranta veiksmo ir pasekmės ryšį versle. O tai yra ypač svarbu, nes konsultantas įprastai yra samdomas spręsti kokią nors mikro arba makro su jūsų verslu susijusią problemą. Pavyzdžiui, mikro problema galėtų būti „mūsų tinklalapio lankomumas yra labai žemas“, o makro problema „mus išstumia iš rinkos kiti rinkos žaidėjai“. Tam, kad išspręsti tokias bėdas reikia suprasti, kokios yra šių bėdų priežastys. Ir tokių bėdų sprendimui neužtenka sakinio „jums tereikia geresnio marketingo“, nes tai nebūtinai išspręs jūsų bėdą, o net jei jums ir reikia geresnio marketingo, konsultantas turi pamatyti ką darėte prastai iki šiol.

Tačiau taip pat turėtumėte atminti, kad skirtingoms verslo sritims reikėtų naudotis skirtingų konsultantų paslaugomis. Jei jūs užsiimate elektronine komercija, jums turbūt bus reikalingas šią sritį išmanantis konsultantas, kita vertus jis negalės jūsų konsultuoti mokestiniais klausimais, įvertinti jūsų finansines galimybes ir atlikti kitų su buhalterija susijusių patarimų. Tam reikalingas finansų konsultantas. Taip pat, jei jūs prekybą vystote ir kitais kanalais ir norite gauti pajamų ne vien iš elektroninės prekybos, tuomet jums reikalingas ir vadinamasis „off-line“ prekybos konsultantas.

Žinoma, jums gali atrodyti, kad investuoti tiek daug į patarimus yra itin brangu. Tačiau, jei iš tiesų norite tapti rinkos lyderiais ir tai padaryti su kuo mažesnėmis sąnaudomis, tuomet konsultanto samdymas išspręsti vienai ar kitai problemai ar tiesiog tam, kad jis parengtų naują rinkos dalies užėmimo planą, jums bus ypač naudingas. Dar paprasčiau tai suprasti yra tuomet, jei atsižvelgsite į skaičius. Didelė reklamos kompanija gali kainuoti keliasdešimt tūkstančių eurų, tačiau jei ji nebus tinkamai suvaldyta, tuomet jūs gausite daug blogesnį efektą nei įmanoma pasiekti. Kur kas paprasčiau yra dalį marketingo kampanijai skirtų lėšų sumokėti konsultantui ir už likusias lėšas jūs pasieksite didesnį rezultatą nei būtumėte pasiekę sumokėję didesnę sumą, bet nepasamdę konsultanto. Tokia pati situacija būtų ir dirbant su finansų konsultantu. Jis jums galėtų sutaupyti didesnę pinigų sumą, jei jį pasamdytumėte iš anksto, prieš darydami didžiulius pakeitimus savo įmonėje.

Patarimas yra paprastas, prieš žengiant didžiulis ir rimtus žingsnius versle, geriausia yra pasikonsultuoti su specialistais.

Parašykite komentarą