Seniai svarstote apie naują savo vystomo verslo reklamos strategiją? Fizinio formato popieriniai lankstinukai, skrajutės ir kitos tokio pobūdžio reklamos priemonės pastaruoju metu nebesuteikia jums tokios didelės pridėtinės vertės, kokią suteikdavo prieš dešimt ar penkiolika metų? Jei taip, jums būtina imtis veiksmingų pokyčių. Juk verslo pasaulis nestovi vietoje, todėl tokią pačią situaciją galite įžvelgti ir kalbant apie reklamos sritį. Nemanykite, kad tai, kas buvo labai efektyvu ir paveiku prieš dešimt metų – lygiai taip pat efektyvu išlieka ir iki šių dienų. Tiesą sakant, nereikia nė kelių metų, kad situacija reklamos rinkoje visiškai pasikeistų, kadangi kasmet galime matyti pasirodant vis pranašesnius marketingo sprendimus. Ir, žinoma, šiuo atveju kalbame apie internetinę erdvę, kurioje skaičiuojama daugiausiai skirtingų reklamos rūšių. Juolab, kad ir vartotojų pasiekiamumas virtualioje erdvėje yra gerokai didesnis. Taigi, nuo ko turėtumėte pradėti?
Be jokios abejonės, kad norint pasiekti gerų rezultatų ir tapti geriau matomais savo potencialiems vartotojams, reikėtų turėti profesionaliai sukurtą internetinį tinklalapį, kuris reprezentuotų jūsų vykdomą komercinę veiklą. Tai būtų pradžia, todėl jei norite sulaukti daugiau klientų, populiarinti savo prekės ženklą ir padidinti pardavimus, dar kartą labai gerai įvertinkite savo dabartinio internetinio tinklalapio būklę. Jei jam nereikia papildomų korekcijų – puiku! Tačiau jei matote, kad tinklalapio struktūra ir dizainas yra atgyvenę, pats metas tinklalapį pakoreguoti. Kai tai padarysite, bus lengviau sulaukti geresnių rezultatų, pradėjus įgyvendinti savo naują internetinės reklamos strategiją.
Žinoma, kai kalbame apie internetinę reklamą, turime daugybę įvairių galimybių ir pasirinkimų, todėl iki tol su internetine rinkodara nesusidūrusiam žmogui gali būti pakankamai sudėtinga apsispręsti. Kaip bebūtų, pateiksime jums keletą reklamos būdų, kurie yra vieni iš efektyviausių ir šiomis dienomis sulaukiantys didžiausio vartotojų susidomėjimo:
SEO paslaugos: turbūt šiandien sunku rasti interneto vartotoją, kuris nežinotų, ką reiškią „SEO“ trumpinys. Tai yra tinklalapių optimizavimas paieškos sistemoms. Trumpiau tariant, jūsų internetinis projektas optimizuojamas taip, kad galiausiai patektų tarp pirmųjų paieškos rezultatų. Nėra ko abejoti, kad ši internetinio marketingo priemonė yra pati efektyviausia ir populiariausia, kadangi įprastai didesnės vertės investicijos būna vienkartinės, o pasiekti rezultatai – ilgalaikiai.
SEO straipsniai: tai yra jau minėtų SEO paslaugų dalis. Vartotojai, kurie savo tinklalapį optimizuoja patys, t.y. dėl kompleksinių paslaugų nesikreipia į SEO paslaugų agentūras, ieško pavienių paslaugų, iš kurių galiausiai sudaro kompleksinį vidinės ir išorinės tinklalapio optimizacijos paketą. Todėl SEO straipsnių rašymas ir straipsnių talpinimas autoritetinguose tinklalapiuose iki šiol turi nemenką įtaką tinklalapio pozicijų gerinimui. Tačiau, žinoma, SEO tekstai ir jų publikavimas turėtų būti vykdomas kartu su kitais kompleksiniais tinklalapio optimizavimo veiksmais – tokiu atveju rezultatai būna patys geriausi.
„Facebook“ reklama: tai dar viena populiari reklamos priemonė, kuria naudojasi milijonai žmonių visame pasaulyje. Kaip žinia, didžioji dalis interneto vartotojų kasdien naudojasi ne tik „Google“ paieškos sistema, tačiau taip pat ir socialiniais tinklais, kurių populiariausias ir yra „Facebook“. „Facebook“ socialinio tinklo fenomenas žinomas jau daugybę metų, todėl kadangi šiame tinkle veikia begalė vartotojų, kai kuriais atvejais labai naudinga „būti tarp jų“.
„Google AdWords“ reklama ir remarketingas: pastaruoju metu nemenka dalis verslo savininkų nepraleidžia progos išbandyti „Google AdWords“ (už paspaudimus arba parodymus mokamą) reklamą. Taip pat ne ką mažiau populiaru pasitelkti ir remarketingą, tokiu būdu į savo internetinį projektą (tinklalapį arba elektroninę parduotuvę) susigrąžinant prarastus lankytojus.
Naujienlaiškiai: nors kai kurių vartotojų nuomone naujienlaiškiai neveikia, taip anaiptol nėra. Kokybiškas ir profesionaliai sukurtas naujienlaiškis, kuris potencialiems klientams nėra brukamas priverstinai, gali tapti puikia pardavimų didinimo priemone.
„Banerinė“ reklama: šią reklamą galima pasitelkti tiek individualiai susisiekus su konkrečių tinklalapių savininkais, tiek ir naudojantis „Google AdWords“ reklama bei kitais internetinės reklamos tinklais.