Šiais laikais interneto platybėse labai paplitęs terminas SEO paslaugos – tai reklaminių įrankių komplektas, padedantis verslininkams iškelti savo svetaines į aukštesnes pozicijas paieškos sistemose. Tačiau, ar SEO paslaugos yra reikalingos kiekvienam verslininkui, norinčiam parduoti daugiau savo prekių ar paslaugų?
Į kokį rezultatą taikotės?
Tiesa ta, kad daug kas priklauso nuo to, į kokį rezultatą jūs taikotės siekdami vienokių ar kitokių reklamos paslaugų. Pavyzdžiui, jeigu turite prekybos centrą, kuris šiuo metu vykdo ypatingą akciją (pavyzdžiui, rugpjūčio mėnesio išpardavimą), tuomet vargu ar SEO suteiks jums tai, ko reikia, kadangi įprastai rezultatai nepasirodo per porą dienų – gali tekti palaukti ir savaitę, ir dvi, o jeigu tikslai labai aukšti – ir porą mėnesių. Taigi, jeigu jūsų siūlomos akcijos laikas yra ribotas ir jums reikia staigaus žmonių antplūdžio, kur kas geriau būtų pasinaudoti Google AdWords reklamos įrankiu arba tiesiog užsisakyti reklamos skydelį kokiame nors populiariame portale, kur manote, kad lankosi žmonės, potencialiai susidomėję jūsų akcijos prekėmis bei paslaugomis.
Visgi, jeigu jums nereikia per porą dienų susirinkti dešimties tūkstančių unikalių lankytojų į jūsų tinklapį, kad jie pamatytų jūsų vykdomą akciją, o tiesiog išpopuliarinti savo įmonės vardą ir produkciją internete, SEO paslaugos yra kur kas geresnis sprendimas.
Iš pradžių – vidinis SEO, vėliau išorinis
Negana to, tai kur kas daugiau nei internetinė reklama, kadangi SEO ieško sprendimo tarp patrauklumo vartotojui ir paieškos sistemų robotams. Pavyzdžiui, vidinio SEO paslaugos yra skirtos tam, kad visa informacija jūsų tinklapyje būtų surūšiuota taip, kad būtų patogu naršyti kiekvienam vartotojui. Tikrai nėra paslaptis, kad žmonės vis dažniau neranda noro ilgai ieškoti jiems svarbios informacijos, jeigu ji nėra pateikta pirmame puslapyje (arba nėra tiesioginės nuorodos) – tai reiškia, kad turėdami nepatogų svetainės meniu jūs prarandate dalį savo klientų. Vidinė SEO padės įveikti šią problemą – paruoš jūsų tinklapį praktiškam naudojimui bei taip pat suderins su dabartiniais Google ir kitų pačių populiariausių paieškos sistemų algoritmais.
Kuomet jūsų svetainėje gerai atliktas vidinis SEO, galima pradėti vykdyti išorinio SEO darbus. Iš esmės – tai atgalinių nuorodų kūrimas į jūsų tinklapį. Tokiu būdu, reikalingi raktažodžiai yra susiejami su konkrečiais jūsų tinklapio puslapiais. Be jokios abejonės, pagal tuos raktažodžius rašomi SEO straipsniai gerokai prisideda prie jūsų svetainės populiarumo, tačiau labai svarbu parašyti unikalų straipsnį, kurį galėtų skaityti ne tik paieškos robotai, bet ir paprasti žmonės. Taip jūs nušausite du zuikius vienu šūviu ir būsite garantuoti, kad šie išorinio SEO metodai jums atneš maksimalią naudą.
Verta bendrauti su SEO specialistais ilgą laiką
Suprasdami, kad šis reklamos ir įvaizdžio kūrimo internete įrankis yra orientuotas į ilgalaikius rezultatus, jūs neturėtumėte nutraukti bendradarbiavimo su SEO specialistais ir po to, kai jūsų svetainė pasiekia aukštas pozicijas Google paieškos sistemoje, kadangi nieko nedarant pozicijas galima nesunkiai prarasti. Labai svarbu nuolat atnaujinti tinklapį su unikaliu turiniu ir papildyti SEO katalogus straipsniais – taip jūs būsite garantuoti sėkme ir aukštomis pozicijomis, kas leis mėgautis klientų dėmesiu.